niedziela, 19 stycznia 2014

Nominacje + informacje :))

Tak więc zacznijmy od informacji
Jak widać mam nowy, prześliczny szablon z kanga-graphics.blogspot.com
Serdecznie polecam bo wszystko poszło szybciutko i sprawnie ;)
Dajcie znać co myślicie ^^

Po drugie zaczęłam ferie i prawdopodobnie w najbliższym czasie coś tu się pojawi. Nie jestem pewna kiedy bo te 2 tygodnie mam dość napięte. Mam do skończenia projekty, chcę troszkę pobyć z przyjaciółmi i wgl...

Także śledźcie mnie na twitterze @Kiniaaaa2909 lub podawajcie swoje nicki w zakładce informowanych by was powiadomić ;)

A teraz nominacje
Liebster Awards od Dreamer. ♥
1. Z czym związany jest Twój nick i dlaczego?Mój nick związany jest z moim byłym blogiem o życiu codziennym. Po prostu wymyśliłam sobie Kiniaaaa i teraz prawie na każdym portalu to jest mój nick. Poza tym wiele osób do mnie tak mówi ;)
2. Skąd pomysł na bloga? 
Miałam już wcześniej kilka blogów ale okazały się być niewypałami. Chciałam spróbować moich sił w pisaniu, lecz zaczęłam czytać coś lepszego i chciałam żeby mój fanfic też był lepszy. Poza tym pomysł przyszedł przy słuchaniu piosenek Seleny i zazwyczaj to przy nich piszę :)
3. Masz jakieś postanowienia na nowy rok? 
Trochę się spóźniłam bo dziś już jest 19 ale tak mam. Jestem w trakcie spełniania dwóch z czterech :)
4. Chciałabyś Coś zmienić w swoim życiu, a jeśli tak to co takiego? 
Właśnie jednym z spełnianych właśnie postanowień jest zmiana swojego życia i patrzenia na świat. Tak jak jest teraz jest idealnie
5. Czy jesteś osobą tolerancyjną, a jeśli nie, to co Ci przeszkadza?

Tak, jestem osobą tolerancyjną, toleruję każdą miłość i kolor skóry. Bardzo irytuje mnie rasizm i stereotypowy polak mieszający każdego z błotem. Niektórzy ludzie to idioci...
6. Co sprawia, że masz ciarki? 
Aktualnie ta piosenka sprawia, że mam ciarki na całym ciele
http://www.youtube.com/watch?v=2tMKO_9SD1Y
7. Chciałabyś być jak? 
Ideały nie istnieją, a ja nie chcę być czyjąś kopią, więc po prostu jestem sobą i nikim innym
8. Twoje uzależnienie?
Telefon, Muzyka i spacery z moja ekipą ♥
9. Lubię ludzi, którzy...?
Są tak samo dziwni jak ja YOLO ♥
10. Ulubiony bromance?
Nie mam ulubionego bromance ale jeśli miałabym wybierać to Jaythan, Narry lub Ziam :)
11. Twój ideał kobiecego piękna? 
Demi Lovato, Ariana Grande, Perrie Edwards, Taylor Swift czy Cara Delevigne, np. Ale przede wszystkim Barbara Palvin i Selena Gomez ♥

I od Infinity♥
1. Czytanie vs. oglądanie telewizji? 
Zdecydowanie czytanie :)
2. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
Chyba już tego nie pamiętam ale myślę, że aktorką lub piosenkarką
3. Wymarzone wakacje to...?
dobry czas spędzony z przyjaciółmi i odpoczynek nad wodą ;p
4. Co najbardziej w sobie lubisz? 
Myślę, że moje oczy które zawierają trochę szarego, trochę zielonego i piwne skazy. Do tego mam strasznie długie rzęsy  #skromna
5. Płytę jakiego wykonawcy kupiłaś jako pierwszą? 
Pierwszą - Stars Dance dostałam w prezencie, ale sama kupiłam Word of Mouth - The Wanted
6. Bez czego nie potrafisz żyć?
Bez muzyki i internetu :))
7. Kiedy masz urodziny?
29 września :)
8. Masz jakieś uzależnienia? Jeśli tak, to jakie? 
Pisałam wyżej :) ale myślę, że warto by dodać że nie umiem wytrzymać bez przeglądania tumblra :)
9. Śpisz nadal z pluszakiem?
Nie, ale leży na jednej z półek ;p
10. Jesień vs. Zima?
Jesień ♥
11. Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić? 
Już niedługo jadę do Hiszpanii na wymianę, więc ona wypada. Myślę, że kolejnym fajnym miejscem będzie Londyn :)


To tyle.
Jeżeli ktoś dotrwał to wielkie brawa!!
 Mi samej zeżarło to godzinę mojego jakże cennego czasu :) Nie będę nikogo nominować, bo potem to się rozsiewa jak jakaś grypa i znowu dojdzie do mnie. Poza tym nie chcę marnować czasu na wymyślanie kolejnych pytań i zastanawianie się, które blogi nominować, bo czytam ich zbyt wiele :)
Miłego wieczoru, miłych ferii, jeśli ktoś zaczyna :) A jeśli nie to cierpliwości i siły do naszej pożal się Boże edukacji :)
Kocham was <3

1 komentarz:

  1. Ślicznie tu :)
    Wcale nie tak zapóźniony
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń